Hunger Games Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hunger Games Rpg

May the odds be ever in your favor!
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Arena İçi Sistem

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Lukas Merophine
7. Mıntıka Vatandaşı
7. Mıntıka Vatandaşı
Lukas Merophine


Erkek Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 05/05/12

Arena İçi Sistem Empty
MesajKonu: Arena İçi Sistem   Arena İçi Sistem Icon_minitimeC.tesi Mayıs 12, 2012 10:14 am

Arena İçi Sistem

Haraçlar arenaya çıktıkları an itibariyle tabii tutulacakları sistemdir.

Haraç Odaları
+
Arena içerisindeki forumdur. Haraçlar burada stilistleriyle son rplerini bırakacaklardır. Arenaya çıkma zamanı geldiğinde eğer rpniz bitmezse offline bir şekilde rpnize devam edebilirsiniz.
~~

Arena oyun kurucular tarafından tasarlanınca arena forumu bölgelere bölünecektir. Her bölgeye bir uzun betimleme konusu açılacak, bölgenin tüm özelliklerinden bu konuda bahsedilecektir. Haraç seçilen üyenin tüm multi karakterlerinin elinden arenanın bölgelerini görme yetkisi çekilir. Böylece üye hiçbir şekilde (Hile yapmazsa -ki hile yapmak bir uyarı sebebidir.) arenanın özelliklerini haraç karakteri arenaya çıkmadan bilemez. Üyenin arenada görebileceği tek şey Cornucopia forumu olur. Arenaya çıkılana kadar forumda hiçbir betimleme konusu açılmayacaktır.

Arenaya çıktıktan sonra haraçlar gerçekçi bir oyun zevki verebilmemiz adına arenanın tüm forumlarını görme rütbesine sahip olmayacaklar.
Arenaya çıktıkları ilk anda yaptıkları rplerde eğer cornucopiaya saldırmayacaklarsa kaçtıkları bölgeyi rplerinin sonuna yazacaklar, böylece gittikleri bölgede haraç adına oyun kurucu bir başlık açacaktır. Rplerinin altına basitçe yaptıkları, gittikleri bölgeyi yazdıklarında konuları bölgeden bölgeye taşınacak, bir bölgeye gittikten sonra önceki bulundukları bölgeyi görebilme yetkileri de kalkacaktır. Eğer bir bölgede başka bir haraçla karşılaşırlarsa bölge içerisinde Game Master konularına birbirlerine görebilecekleri gibi bir olay olursa saldırıp saldırmayacağınızı soracak, saldıracaksanız bir düello başlığı açılacaktır.

Arena boyunca her rpnizden sonra oyun kurucu sizi yönlendirecek, karşınıza çıkanları söyleyecek bir rp bırakacaktır. Oyun kurucunun söylediklerine göre ilerleyeceksiniz.
Akıl hocalarınız sizin göremediğiniz bir forumdan sizin için sponsor ayarlayabilecek ve arena içerisinden yaptığınız her hareket size yollanacak paraşütlere bir ayak olacaktır. Geri kalan her şey kitaplarda gördüğümüz açlık oyunlarından farklı olmayacak, duyurular oyun kurucular tarafından size bildirilecektir.

Arena içerisinde pasif olma süreniz 4 gündür. Dört gün içerisinde mazeretsiz rp yazmazsanız karakterinize oyun kurucular tarafından bir zorluk gönderilecek, bu oyun kurucu rpsinden sonra bir dört gün daha yazmazsanız haraç öldü sayılacaktır.

Haraç Düello Sistemi
+
Düello rplerinde bir haracı önce farkeden haraç rpye başlayacaktır. Onun yolladığı rpnin ardından sonraki haraç bir rp bırakacak, eğer a haracı b haracına saldırdıysa kendini koruma tarzını ve sonraki saldırısını yazacaktır. Karakter haraç seçildikten sonra imzalarına tutmak zorunda oldukları stat puanları düellolarınızda üstün sayılacağınız hususları belirleyecektir. Bu nedenle eğer b haracının kullandığı savunma stat puanları ve yeteneklerince yetersizse a haracının saldırısı onu vurdu sayılacak, eğer harac yetenek ve statlarına uygunsa saldırısı da yapılmış sayılabilecektir.
Örnek;
a:
Cecilia bıçağını karşısındaki 7. mıntıkanın haracına savurdu.
b: Martin son anda kendini ağacon sırtına atıp okunu yayına taktı. Ağacın arkasından hafifçe çıkıp okunu kıza odaklayarak attı
GM: Cecilia; Kol gücü-4, İsabet Yeteneği-8
Martin; Çeviklik-9, İsabet yeteneği-5
Cecilia'nın bıçağı Martin ağacın arkasına kaçmadan önceMartinin kolunun ucuna isabet etmiş, yine de güçü atamayışı nedeniyle çok ufak bir yara açmıştır. Saldırı sonraki Martinden düşen can kan akışı nedeniyle "1"dir.
Martinin attığı ok geçerlidir. Ok Cecilia'nın biraz ötesine, toprağa sağlanmıştır.

Haracın profil bilgilerinin altında "Haraç Bilgileri" kısmında yazacak canı onların ölüme yaklaşışlarını, arena içinde geçirdikleri şeylerden sonra canlarının ne kadar düştüğünü gösterecek bir bölümdür. Merhem gibi şeylerle haraç canı yükselebilir veya haracın susuz kalması gibi şeylerle haraç canı etkiye göre düşebilir. Haraç canı 100'den 0'a inince haraç öldü sayılır.

Düello başladıktan itibaren haraç iki gün içerisinde cevap yazmazsa stat puanındaki üstünlük ne olursa olsun karşı haraç bir saldırı yapma hakkı daha kazanacak, bu saldırısı geçerli sayılacaktır.
Aktif rp yapan haraçlara oyun kuruculardan da ödül gelecektir. Eğer aksatmadan rplerini yazan bir haraç varsa arenada ne yaparlarsa yapsınlar oyun kurucular tarafından ihtiyaç duydukları bir paraşüt düşebilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Arena İçi Sistem
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hunger Games Rpg :: Resepsiyon :: Rehber-
Buraya geçin: